top of page

OUR PRESCHOOL PROGRAM 

"Η προσχολική εκπαίδευση πλέον αναγνωρίζεται ως η πιο σημαντική κατά τη μαθητική ζωή. Μέσα σε αυτά τα χρόνια αποκτούμε τις πρώτες εμπειρίες μας σε επίπεδο κοινωνικό και μαθησιακό. Αυτές οι πρώτες εμπειρίες είναι καθοριστικές και δρομολογούν τη μετέπειτα μαθητική, προσωπική και επαγγελματική μας ζωή."

Early Years
Program 

  • Native Speakers Δάσκαλοι 

  • 6-8 :1 Αντιστοιχία μαθητών - δάσκαλου

  • Εκπαίδευση με κέντρο το παιδί 

  • "Φυσικές τάξεις" στη σχολική αυλή

Νηπιαγωγείο

  • 8-10 :1 Αντιστοιχία μαθητών - δάσκαλου

  • Διαθεματική προσέγγιση

  • Βιωματική "διδασκαλία"

  • Πρόγραμμα σπουδών σύμφωνα με το συστημένο από το  Υπουργείο Παιδείας

Bush

Το πρόγραμμα του Παιδικού σταθμού και του Νηπιαγωγείου  του σχολείου μας είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα πρότυπα προσχολικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα είναι παιδοκεντρικό, η μάθηση είναι βιωματική και πραγματοποιείται μέσα από την καθημερινή επαφή με τη φύση. 

Λειτουργία

  • ​Ωράριο: 7:45-16:00

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: 9:00-14:30

  • Δημιουργική απασχόληση 14:30-16:00

  • Δυνατότητα μετακίνησης  με σχολικό

Overview of the Early Years and Kindergarten curriculum

At Fox in the Pine we offer bilingual education to students aged between 2.5 - 5.5  with the goal of educating both heart and mind. We accept children with all levels of English language ability.

We believe that young students learn most effectively through play, social interactions, real life experiences and a rich variety of inquiry experiences. We offer small groups where learning is hands-on, support is individual, and children and cultures from all over the world are celebrated. 

 

Using the inquiry-based IB (PYP) our educators work with students to problem-solve, question, reflect, and take action. Building phonemic awareness and pre-literacy skills as well as foundational skills for mathematics and science is woven into each day. 

Specialist teachers in the fields of art, music and physical education are an integral part of our program. Outdoor learning is also considered vital to our students’ development and children spend considerable time outside, each day under all weather conditions.

 

The six IB PYP  transdisciplinary themes mark the starting point of student inquiries. Our Early Years and Kindergarten students complete four Units of Inquiry each year, two of which always fall under the “Who we are” and “How we Express ourselves” transdisciplinary theme. In our classes students use talk, play, shared experiences and collaborative exploration to make meaning and build an  understanding of themselves, their wider community and the world.

Πρώτη φορά σχολείο! 

Στον παιδικό σταθμό γνωρίζουμε πολλούς καινούργιους φίλους και κάνουμε τις πρώτες μας φιλίες. Με τους φίλους μας βλεπόμαστε κάθε μέρα και παίζουμε με πολύχρωμα υλικά, με χώμα με νερό. Οι δασκάλες μας είναι εκεί για εμάς, είναι εκεί μόνο για εμάς, με όλη τους την προσοχή και χαρά να μας δείξουν τον κόσμο και να μας απαντούν σε όλα τα ερωτήματα που μας γεννιόνται...και μάλιστα με τον πιο κατάλληλο τρόπο.

Ακούμε μουσική, χορεύουμε, μας διαβάζουν παραμύθια. Μαθαίνουμε κάθε μέρα και κάτι καινούργιο, πόσο μας αρέσει όταν μας διεγείρουν την περιέργεια! Ακόμη και το φαγητό είναι διασκεδαστικό! Καθόμαστε όλοι οι φίλοι μαζί, κοιτάζοντας ο ένας το πιάτο του άλλου και το φαγητό γίνεται  πιο νόστιμο!

Μαθαίνουμε λοιπόν να κρατάμε μόνοι μας το κουτάλι....αλλά μαθαίνουμε να δένουμε και τα παπούτσια μας, να βάζουμε τα ρούχα μας και να κουμπώνουμε το μπουφάν μας- γινόμαστε ανεξάρτητοι! ...πόσα πράγματα μπορώ να κάνω ο ίδιος;​Είναι τόσο ωραία στο σχολείο.....Στην αρχή όμως γιατί έκλαιγα;;;

Μάλλον γιατί δεν το γνώριζα το σχολείο...όλα μου ήταν ξένα! Ξένοι άνθρωποι, ξένοι χώροι, ξένα παιδιά! Και στην αρχή δεν γνώριζα ότι θα έρθεις να με ξαναπάρεις μάλλον... Ευχαριστώ που έκανες υπομονή, κατανόησες την ανησυχία μου, ανταποκρίθηκες σε αυτή. Ευχαριστώ και την Κυρία που έλεγε συνέχεια πόσο με αγαπάς και πως πάντα θα γυρίζω σε εσένα και σε παίρναμε και τηλέφωνο όταν ήθελα τόσο να σε ακούσω!  Και ένοιωσα ασφάλεια ...και απόλαυσα τη μαθητική μου ζωη! 

Το πόσο γρήγορα θα γίνει η προσαρμοργή εξαρτάται από την ιδιοσυγκρασία του κάθε παιδιού ξεχωριστά , όπως και ξεχωριστός και πλήρως αποδεκτός είναι ο τρόπος που εκφράζει την αγωνία του σε κάτι νέο που ξεκινάει. Ωστόσο υπάρχουν τεχνικές που διευκολύνουν αυτή την πρώτη μετάβαση στην μαθητική ζωή.

  • Όταν έρθει η ώρα να πάει το παιδί για πρώτη φορά στο σχολείο είναι καλό να έχει μια εικόνα σχετικά με αυτό.  Πώς περνούν τα παιδιά εκεί και πως υπάρχουν δασκάλες, φίλοι, παιχνίδια. 

  • Η πρώτη επίσκεψη μαζί με τον παιδί στο σχολείο είναι απαραίτητη. Έτσι θα μπορέσει  να δημιουργήσει μία πρώτη εικόνα και θα σας δώσει έδαφος για να συζητήσετε με το παιδί για αυτό. 

  • Η συμμετοχή σας στις πρώτες δραστηριότητες γνωριμίας του σχολείου είναι επίσης απαραίτητη.

  • Κατά την περίοδο προσαρμογής η παρουσία ενός γονέα στον χώρο διευκολύνει την ομαλή ένταξη του παιδιού.

  • Η διάρκεια της παραμονής του παιδιού στο σχολείο καλό είναι να αυξάνεται σταδιακά εως ότου να νιώσει οικειότητα με το περιβάλλον.

Με κέντρο τη φύση 

Τα τελευταία χρόνια αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο από την εκπαιδευτική κοινότητα η επαφή με το φυσικό περιβάλλον ως πηγή γνώσης και θετικών συναισθημάτων για τα παιδιά. Για εμάς, η επαφή με τη Φύση είναι "Αρχή". Μέσα από την επαφή με το χώμα και την καθημερινή ενασχόληση με την καλλιέργεια της γης, τα παιδιά μαθαίνουν βιωματικά την υπευθυνότητα, τη συνεργασία, τη διαχείριση της επιτυχίας ή και της αποτυχίας μέσα από μία σπορά, καθώς επίσης και τους κύκλους των εποχών και της ζωής. Εξελίσσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα τους, στην προσπάθεια τους να φτιάξουν με ξύλα και φύλλα φυσικά παιχνίδια. 

Οι εγκαταστάσεις

Αίθουσες

Μέσα από τη διαμόρφωση των αιθουσών του σχολείου ενισχύεται το προσωπικό κίνητρο για μάθηση καθώς και το πνέυμα συνεργασίας. 

Αύλειος χώρος

Στα 3 στρεμ. του φυσικού αύλειου χώρου μας περνάμε το μεγαλυτέρο κομμάτι της μερας μας. Εκτός ακραίων καιρικών συνθηκών, εδώ οργανώνονται οι ομαδικές δραστηριότητες, οι καλλιέργειες των λαχανικών μας, το ελεύθερο παιχνίδι. 

Η Τοποθεσία

Το σχολείο βρίσκεται στην οδό Πρασακάκη 103 στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, πολύ κοντά στην περιφερειακή οδό. Η πρόσβαση είναι εύκολη και διαθέτει χώρο στάθμευσης. 

bottom of page